Gnällig J..

Jag har en gnällig J hemma, hon har inget att göra. Hennes lärare skickade mejl och skrev även att elever ska läsa under sommarlovet. För några veckor sen lånade vi en bok i biblioteket, hon läste lite boken att det var spännande men sen hemma hon fortsätta hon och tyckte att det är tråkig. Nu pratade med henne att hon kan läsa men nä hon vill inte. Då berättade att ni ska läsa under sommarlovet, och efter lovet ska skriva ner vilka böcker de har läst. Då exploderade och sa, hur kommer du kännas att andra har läst böckerna och du har inte läst ingenting. Hur kommer du kännas. Då började hon gråta....nu blev arg på henne och sa att hon ska till sitt rum och byta kläderna att hon luktar...jag vet inte hur ska jag göra med henne nu. Varför är hon sånt lat och vill inte förstå? Jag orkar inte mer med henne. vad är det fel ? Är det jag som är fel,.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0