Jag mår bättre och bättre

Det känns att jag har börjat se världen lite bättre nu och mår bättre. Just nu har jag svårt att sova. Imorgon ska åka till Kalmar till 90 tals fest, jag åker ensam men det gör inget för mig. Vem vet kanske kommer träffa några nya vänner där. Sitter med tunna flätorna här. Jag vill se ut som man minns på 90 talet. Synd att har inga kläderna kvar, men ska hitta på något att ha imorgon. Jag skrev med en kille på HP, men har avbrutit kontakt med honom. Sen skriver med en kille från Linköping och nu även med en kille som bor i Kalmar. Men han är inte så aktiv. Han skriver inte så ofta till mig. Jag hittade honom på FB o skickade vänförfågan men tror inte att han kommer vilja bli vän med mig. Han vet inte vem jag är. J mår bra hos pappa, hon ringer ibland när hon har tråkigt. Tiden går så snabbt. Nu har sett mitt schema och står redan att ska jobba de dagar när skulle vara i Estland, vet inte om kan vara ledig. Det är kaos på jobbet, två stycken har slutat nu och extrapersonal slutar nu snart och några ska åka bort. Nästa vecka kan prata med en av chef. Jag ska åka till Estland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0