Jag måste komma ut och träffa folk ...

Nu har jag bestämt att hitta på någonting när J är borta. På lördag ska åka efter jobbet till Kalmar till 90 tals fest. Jag ville redan förra året att gå. Det är synd att kommer missa några av mina favoriter nu men det är inte så farligt.Imorse frågade en tjejkompis om hon vill följa med, och hon vill följa med. Men allt är öppet, hon säger ju att hon kommer men kan ändra sig snabbt. Hon är lite konstig, känner jag, jag vet inte. Men det gör inget om hon kommer ändra sig. Jag kan gå själv ensam också. Idag kom hem och på väg såg D köra bilen, vi vinkade till varandra, han var glad att se mig. Nu tror att hans semester är slut, annars skulle träffat honom tidigare. Igår kväll började skriva med en kille igen, vet inte vad kommer hända. Han erkände att han är tidigare kriminell att han kommit ut från fängelse för tre år sen och börjat ny liv. Jag vet inte om vågar att fortsätta kontakt med honom. Igår skrev han att han har pirrig i magen när han skrev med mig, att han har inte skrivit med någon tjej länge sen. Jag är lite rädd att han kommer ha höga förhoppningar kanske med mig, jag vet inte. Nu vill inte skriva honom först. Han kan skriva om han vill. Imorse skickad meddelande och önskade mig, ha en bra dag. Bara tiden kan visa vad kommer hända. Jag tar en sak i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0