Jag saknar honom....

Efter igår kan inte jag sluta tänka på honom. Han är tillbaka i mina tankar igen .Det går inte att glömma honom så lätt. Jag vet inte varför han ville söka upp mig. Nu vet han att jag har flyttat långt från Stockholm och kanske är det bättre att låta det vara. Jag får inte mer att tänka på honom, måste får ut honom i mina tankarna nu. Och måste släppa allt det nätdejting nu. Jag är igen på gång. Det känns helt fel. Idag fixade pass och på väg hem såg D köra förbi. Han såg inte mig säkert. Men försöker inte tänka på honom heller nu. Han har gått vidare och bryr inte om mig hur det går med mig nu. Nästa lördag ska åka till Malmö, tror jag eller kanske redan på måndag när är jag ledig . jag vet inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0