Om...

...allt skulle lättare med livet. Idag jobbade som husfru och det gick ganska bra, men blev lite för stressig. Det blir bättre med tiden, jag jobbar inte ofta med detta. Det känns extra jobbig just nu med allt som jag går genom. Jag vill träffa någon nu men det går inte alls vidare, känner att jag söker för aktivt någon. Det är bättre att radera sitt konto överallt. Allt detta stör mitt eget liv mycket. Jag är just nu intresserad av en kille,men det går inte vidare. Han skriver via Tinder, den jag skickade vänförfrågan. Han har inte så stor intresse, det känns, han svarar varje dag bara en gång. Nu frågade honom vem söker han. Han svarade att första hand någon att dela livet med men samt någon att ha kul innan det. Sen undrade han samma sak och svarade att söker någon seriöst. Vad kommer han svara nu imorgon, om han kommer svara. Han känns just nu att kanske kan tänka mig att träffa men samtidigt varför han svarar så sällan. Samtidigt började igen tänka på N , jag vet inte varför kom han tillbaka nu. Jag måste igen glömma honom bort , det var jobbig period för mig redan och nu måste igen göra samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0