Ont i kroppen

Jag har fortfarande ont i hela kroppen efter det dansandet och skrikande i lördags. Det var riktigt rolig att vara på festivalen, träffade en arbetskollega ibörjan där men sen hon var med sina kompisar och själv ville jag vara hela tiden vid scen. Ca 10 timmar jag var där framme. Folk var inte alls så aktiv i början. Sen var det mycket mer folk. Mycket full folk. Jag åkte hemåt efter kl 22, missade de sista artisterna. Jag såg en kille som börjar spöka nu efteråt, han såg mig säkert med. Vet inte om han var ensam men såg inget i närheten av honom. Idag jobbade jag som vanligt, vet inte hur kommer klara imorgon. Jag har så ont i benen just nu, smörjade med en gel, hoppas det hjälper lite. Imorgon ska jobba, sen är ledig i två dagar. Då har tid att fixa lite hemma. I lördags hämtade in den byrå, det var inte så tungt. Jag tänkte att kan somna tidigare ikväll, är trött. Sen kunde inte, kollade på FB, och såg att J (dejta honom förra året) hade blivit ihop med en rysk tjej... då började rinna mina tårarna igen. Vad är det som händer? Det händer om och om igen. När tar det slut....jag vill att det ska vara över....jag letar efter någon... just nu vill jag försvinna från FB igen. Det gör bara så ont hela tiden. Ja, nu svarade det kille på Tinder, att han bor i Kalmar. Då frågade om han var också igår på festen. Sen bara exploderade och skrev honom att jag hittade honom på FB. Nu vet inte mer om han kommer svara tillbaka. Men känns lite konstig lite med Tinder,varför vill inte svara han mer. Han svarar och sen går det i några dagar och sen svarar igen. Det är lite konstig för mig. Och nu väntar inte att han ska svara tillbaka eller godkänna vänförfrågan. Jag måste sluta med allt detta nu igen, kommer stänga snart hP, och sen även tinder . Det är ingen mer mening att söka någon så aktivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0