Regnig söndag

Idag gick till jobbet att jobba men sen fick veta att är ledig idag. Då vände tillbaka hemåt. Hann städa hemma lite redan, snart ska fixa middag och ducha och ha bus på kroppen. Igår fick jobba, det gick bra. Vi hade en kändis på hotell. Han sov på hotell med sin fru och sonen. Tänk att fick träffa honom och göra även en bild med honom. Jag träffade Per Gessle....Helt otroligt att han stannade på Scandic. Många av mina vänner gillade bilden som la upp på FB. Tiden går bara, jag har inte gjort mycket hemma. I fredags var på Ikea, köpte lite grejerna men inte så mycket. J ska få en mindre byrå att ha sina kläderna. Hon ringer ofta till mig att bara prata, i morse ringde hon och sa att hon är i Finland men sa att det är dyrt att prata att vi kan prata imorgon. Vad ska jag hitta på mer när hon är borta, just nu är det bara jobb hela tiden och hem, inget mer. På onsdag ska träffa en tjej på stan kanske. Det är allt just nu. Samtidigt räknar min pengar om klarar allt nu denna månad. Jag vet inte än om x kommer betala underhåll eller inte. Just nu ser att betala det viktiga först. Jag ringde till A, men hon svarar inte. Jag vill betala till henne också nu i denna månad. Min kofta är snart klar, en arm blev nu rätt storlek, andra kvar att sticka men har nu bara halva kvar. Det blir klar om några dagar nu. Jag letar efter igen så aktivt, jag vet inte varför. Så att skriver till killarna men får inget svar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0