Tår efter tår..

Jag gråter, klockan är fem på morgonen. Mitt i natten vaknade, FB...såg en ny profilbild på D men henne. Det gör så ont fortfarande, jag vet inte hur kommer över honom. Jag måste vara stark just nu. Livet är så orättvis. Allt händer bara med mig om och om igen. Det är inget fel hos mig, det är fel hos andra. Jag vet att kommer träffa någon som kommer stanna. Det är min moto. Slut att leta efter någon nu men kan inte, hela tiden tinder och nu HP. Hur hittar man någon, jag vet inte men måste ta det lugnt nu. Ikväll ska ut och springa, har inte sprungit i några veckor nu. Snart ska till jobbet. Imorgon ska åka till Älmhult, kanske hittar något på fynd. Men har bara ca tusen som kan använda. Tar bara ett steg i taget. Allt negativt ska bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0