Uppdagen

Jag har inte haft tid att vara här nu under de sista dagarna. Jobb tar nästan all tid. Nu är ledig i några dagar. Det händer inte så mycket just nu. Bara jobb och hem. Och J. Om en vecka kommer hon åka bort och jag kommer att vara ensam en hel månad. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill ju träffa någon att umgås, men hur kan jag hitta någon. Ja det kanske börjar hända sakerna. Det vet inte jag. Jag har upptäckt någon, någon jag ser varje morgon jag går till jobbet. Det är en kille/ man ...det är någonting med honom. Jo men det är inget mellan oss. Vi har sett varandra , men inget mer. Och vill inte börja drömma om honom. att kanske vill han träffa mig nu. Jag vänstra nu när mamma skickar pengar, nu har sista pengar kvar, överlever helgen men inte nästa vecka tills lön kommer. Men hoppas att det kommer imorgon eller senast på måndag. Jag började sticka min ny tröjan och det går framåt. Snart är det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0