En bättre vecka

Det blir en bättre vecka. Att kunna jobba. Jag hade inga arbetsdagar denna vecka men nu fick jag hela 4 dagar att jobba och är glad för det. Idag frågade även ledigt de dagar när ska åka till Estland. Det kommer att kosta en del men jag ska åka dit. Nu funderar lite att kanske ska köpa hem lite grejerna nu, några småmöbler kanske. Jag funderar att kanske ska åka till Älmhult, det finns fyndvaruhus där, och kommer hitta säkert något. J skulle behöva något mer i sitt rum och sen tänkte köpa kanske några byråer i garderoben. Det är huller och buller just nu och det är bättre att ha lite mer plats för henne. Nu håller jag på och tvätta, fick gå jobba idag. Efter jobbet hann städa hemma lite och baka kakor för Jennica, hon ska ta med att sälja de. Jag har ingen mer pengar kvar på konto, jag postade några paket idag, handlade lite mat hem. Jag hoppas att mamma ska skicka imorgon lite pengar, vet inte än vad ska vi göra helgen. Jag är ledig och vill inte vara hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0