En dejt...

Jag ska träffa en kille, men är osäker om kan träffa. Han började snabbt att prata om sex, att han vill ha sex med mig. Nu skrev att vi kan ses ikväll. Men har fått svar på FB gruppen, att han kan vara ute efter bara sex. Nu vet inte jag heller om kommer vilja träffa honom. Det känns just nu helt fel att träffa. Jag tror att kommer skriva honom nu vad jag tycker om det. Men skrev honom nu ärligt hur tolkar jag honom. Nu är bollen i hans händerna. Om han är intresserad av mig, och inte bara att ha sex med mig då kommer han förstå. Han är inte än läst meddelande, men kommer säkert snart göra det. Kommer han svara eller inte , det vet inte jag. Nu låter det vara. Jag går på magkänsla och det känns inte rätt, inte än ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0