En glad dag

Dagen började lite gladare. På morgonen såg att hade sålt nästan alla kläderna på tradera och får nu ca 70-80 kronor extrapengar på konto. Det känns lättnad. Idag ska prova baka lite kakor, J måste ta med lite bakelse på torsdag. Nu är vi hemma idag och försöker J nu göra själv mycket hemma och hjälpa till här. Hon ska inte sitta hela dagen bakom i pad nu. Samt vill jag att hon ska läsa idag boken. Men måste först gå och handla, ska köpa frimärken också nu att kan börja posta. Imorgon ska jobba, kollade på schema idag. Det är bra att kan jobba, hoppas att kan jobba någon dag mer i denna veckan nu. Nu har funderat mycket och kommit fram att kommer sakta betala av mina dyra krediter, jag har tre olika krediter just nu och det är bättre att betala av de så snabbt det är möjligt nu. Och sluta köpa mer på kredit. När åker till Estland kommer köpa allt på kredit ibörjan men när lön kommer vill betala av allt om resan. Och kommer att sälja bilen, om jag behöver kan jag hyra bilen istället. Nu ska fixa den lille felen i bilen och försöker börja sälja den redan nu under sommaren. Det är ingen ide att ha kvar det när kör inte så ofta. Allt har så nära för mig. Sen kan betala alla de krediter som kommer ha kvar. Jag måste göra det. Det blir inte bättre annars. Mina bilderna som min vän gjorde, han ska skicka igen och inte ändra något nu. Jag frågade honom om jag få alla de riktiga bilderna nu att använda själv de. Jag hoppas att kan får de. Jag har några favoriter som vill använda på FB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0