En jobbdag hemma

Idag är jag ledig, bara en dag ledig från jobbet. Dagen började med tvättstuga tills klockan 11.30. Sen ska till stan och köpa lite grejerna, efter det ska storhandla. Det behövs. Nu tänker köpa som behövs köpa. Det är jobbigt att handla varje dag. Igår fick jobba extra i fyra timmar. Sen kollade konto och såg ...a kassa ska betala över tusen...jag har rätt till inkomstrelaterad dagspenning nu. Det känns nu bättre att om det blir som förra året och kommer inte jobba så mycket då är det a- kassa. Men vet att det blir bättre nu och får jobba mer, jag känner det redan nu. Nu ska fixa hemma så mycket jag kan, har packat grejerna som behövs slänga,. det ska göra det under närmaste veckorna, och sen ska kolla upp cyklarna om kan sälja de båda. J vill inte cykla mer, vet inte varför. Jag måste prata med henne om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0