En jobbig dag igen

Idag fixade hemma lite grejerna, sen gick med J till stan. Hon pratar och pratar för mycket. Nu var det sista droppen för mig. Hon säger hela tiden nu, när hon kommer flytta hemifrån kommer hon köpa den och den osv, att jag har så dåligt smak och har inte så fina sakerna. Det klarade inte jag mer och höra. Hon vet att kan inte köpa allt fina sakerna som hon önskar, hon vet men måste fortsätta sin gnäll. Då blev arg på henne, att ville ta livet av mig...nu tog hennes i pad och mobilen, en vecka kommer vara utan det nu. Hon kommer inte ringa till pappa nu hela veckan. Jag kände att kan inte mer att blev arg, jag sa och berättade henne igen att gör allt för henne men det räcker inte för henne att just nu gör det ont i hela mig, sa henne även att du gjorde ont i mitt hjärta att sårade mig så djupt nu. Jag vet inte mer om klarar mer att höra henne att prata såhär. Igår var med henne på Ikea, hon fick så mycket nytt i sitt rum och blev nöjd själv...men fick ingen tack för det. Jag vill dö---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0