En kväll efter jobbet

Idag jobbade jag. Nu är hemma och lyssnar mina lugna favoriter på stotify och bara är. Dricker kaffe. I natten fick meddelande, den kille skickade en bild av sin k...Jag blev så arg och förbannad för honom. På morgonen raderade bort det men sen svarade att tack för bilderna. Men frågade tillbaka om det är fin. Då gick min gränsen och skrev att inte min smak, att gillar långa och stora. Nu har inte än fått något svar. Han är helt sjuk nu. . Klockan är bara sex på kvällen och vet inte vad ska göra. Kanske ska kolla någon film igen. Jag funderar att kanske ska åka iväg när är utan J, kan åka till Malmö en helg, sova på hotell och njuta lite ledighet. Jag vet inte än men kanske är det en bra ide. Jag vill inte sitta hemma hela tiden nu när är ensam. Jag kollade redan hotell, vet inte om ska åka eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0