En lång dag på jobbet

Nu är hemma efter jobb, personalmöte och en liten middag. Jag känner mig lite trött och har kallt. Det började regna idag men tog bussen hem idag. J var med pappa idag tills kl 4. När kom hem vid kl 19, gråt hon. Hon saknar pappa , men just nu är hon ok igen. Nu är hon ledig i två dagar. Jag vet inte vad ska vi göra under de dagar. Imorgon ska prova baka kakor kanske. på torsdag måste hon ta med att kunna sälja på vernisage. Tiden går så snabbt nu. Idag fick min sommaranställning. Det blir mycket jobb nu. Och tänker åka till Estland, det kostar en del nu men jag känner att måste göra det nu. Igår kväll eller på natten bestämde jag pausa min medlemskap på HP. Jag känner själv att det är för mycket för mig att kolla runt och söka någon så aktivt. Jag mådde bättre när jag inte sökte någon. Den kille som jag skrev med, han hade sin chans men han visade inte ut sin intresse. Jag såg ofta honom online men han skrev inte till mig, han skriver säkert med någon annan nu också och kommer träffa någon annan kanske. Om han skulle varit intresserad av mig skulle han skrivit oftare till mig eller direkt han läste min meddelande, men det gjorde han inte. Det är inte för mig, jag måste inte sitta och vänta när han skriver. Nu ser han själv att jag är borta , då förstår att jag var ingen leksak. Jag låter det vara allt nätdejting nu, det kommer när det kommer någon hitta mig. Nästa vecka hoppas att mamma ska skicka lite pengar nu, att kan betala lite räkningar. Jag har det 1700 csn kvar vet inte när kan betala nu det, och det kommer påminnelse inte bara 50 kr, hörde att det blir 500kr. Jag hatar obetalade räkningar. När tar det allt slut. Jag måste sälja bilen nu, kan inte ha kvar det. Men kommer inte får lika mycket när köpte bilen, och kommer inte sälja det så billigt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0