En trött dag

Idag var inte alls en bra dag. Jag sov i J-s rum, hon hade en tjejkompis här. Sen körde hem henne, och efteråt handlade mat och köpte nya skor till henne. Sen var hemma, och har varit så trött hela dagen, att somnade lite också. Just nu känner mig sönder...jag vet inte ...saknaden är så stor efter någon. Jag vill inte vara ensam, det gör för ont i hjärtan när jag ser alla andra som han någon. Jag vet att det är inte bra att tänka såhär. Men känner mig så ledsen för det. Och med tiden känner just nu, att måste släppa allt nätdejtande. Jag vill gå logga in HP men försöker att hålla mig borta. Nu känner att slutar med Tinder, det kommer match med killarna men ingen som skriver eller svarar. Nu kom en kille, men är inte intresserad av honom. Skriver lite då och då. Snart kommer radera mitt konto även där. Imorgon ska J till sin kompis att leka med, då får jag lite egen tid. Det behövs städa hemma. J städade sitt rum och fick veckopengar nu. Jag sa att hon kan spara pengar istället att hela tiden köpa något. Nu ville hon att jag ska köpa en kamera på Wish, kostar 175 kronor, men det är bara falsk och tror inte att de är värt de pengarna. Hon blev arg på mig, och nu frågade pappa , och tror att pappa sa också "nej " till henne nu. Nästa vecka har hon sista vecka i skolan. Sen är det slut. Jag kommer jobba nu mer och mer, nästa vecka jobbar helgen,i början av veckan är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0