Extrajobb

Idag ska jobba extra här i Karlskrona. Det känns så bra just nu att få jobba här. Vi ska får se om det kommer mina vänner att besöka mig, vem kommer. Igår skickade vänförfrågan till Karin, mamma till barnen när jag var barnflicka här för ca 20 år sen. Hon kände igen mig och blev glad och frågade hur har jag det. Nu skickade meddelande på morgonen. Ibland känns det ok att söka upp sina gamla bekanta. J mår bättre nu efter igår, inte alls hundra % är de vänner, men det är bättre mellan de. Snart ska iväg, halv 10 ska åka nu att kl 10 vara på plats. Jag vet inte än vilken tid ska sluta nu, men tror inte att måste stanna så länge där nu. Jag ska fråga i butiken om det. Igår tog bort mina bilderna på HP, denna kille svarade och skrev att saknar mina bilderna. Imorse skrev honom hur det är, att kommer att försvinna snart att tog bort mina bilderna nu.Vet inte vad kommer han svara nu själv. Nu är jag hemma och är trött just nu. Jag var tidigare där men fick inte än börja. Fick börja ca två timmar senare, och fick inte sluta tidigare heller nu. Då kommer hem imorgon senare än hade planerat nu. Det hände inte s mycket idag, såg ingen bekant, bara en arbetskollega ,en kille. Jag trodde att nu kommer många att besöka mig, men nej. Jag lade upp bilder även på FB men inget. Kanske kommer någon imorgon. Samt var helt säker att denna tjej kommer som jag har kontakt via FB. Kanske kommer någon imorgon. Jag vet inte om denna kille kommer svara mer till mig, lade upp bara en bild nu,profilbilden. Det är allt. Sen var en annan kille läst min mejl efter ca en vecka, och hade ingen bild nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0