Jag ska...

...åka till Estland. Nu har bokad resan till Estland. Det gick att betala med klarna, men kommer att betala den summa så snabbt som möjligt nu. Flyg kostade nu ca femtusen, det kostar extra att hyra bil och hotellnätterna också nu. Vi åker till Tallinn och stannar där en dag och nästa dag ska åka till Tartu. J har en tjejkompis på besök och kommer sova över här nu. Imorgon ska åka till stan med henne, kanske ska köra henne hem samtidigt. Det är lättaste kanske. Jag är igen på Tinder och skrev till en kille själv nu, men tror inte att han kommer att svara tillbaka nu. Samt det var en kille som hade kontakt redan förra året men han försvann, och varje gång jag är där, får jag match med honom men han svarar inget tillbaka. Jag vet inte vad är det med honom. Han är så hemlig. Snart måste börja lagga maten nu, ska fixa kyckling till tjejerna. De bakar nu kakor, hoppas att de klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0