Jobbet väntar.

Snart ska igen till jobbet till City gross. Det känns just nu sådär. Jag känner lite besviken att ingen av mina vänner har inte kommit och besökt mig, kanske idag kommer någon. Hoppas jag. Den kille svarade inte igår, men gillade min bild igen. Lade upp bara en bild nu. Jag ska inte mer att söka någon där nu. Jag måste sluta att leta efter någon just nu. Imorgon ska jobba och samma på söndag. X ska komma hit att träffa J nu, så vet inte än vilken tid hämtar han henne eller lämnar på kvällen. Jag hoppas att han har henne hela dagen och även på söndag. Jag är helt säker att han kommer redan ikväll. Han säger inget för mig. Inte jag heller kommer skicka någon meddelande för honom. Och vill inte alls att träffa honom heller. Ikväll ska handla lite mat och lite fredagsmys hem. Jag har det sista pengar nu kvar, hoppas att mamma ska skicka nästa vecka nu lite pengar att kan överleva nästa vecka tills lön. Samt att kan sälja lite mer kläderna på Tradera just nu har fått två bud. Bättre än ingenting. Nu är hemma efter jobbet. Det var en lugn dag, träffade två av mina arbetskollega. Det var kul att träffa några bekanta. Imorgon blir det jobb på hotell. Imorgon kommer kl 9.-10 x hit att träffa dotter, vet inte hur länge han ska ta henne nu. Jag ska gå före kl 9 redan och kommer hem efter kl 17. Jag ska inte skynda hem. Idag såg några fina , trevliga män faktiskt men kunde inte fånga någon så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0