När tar det slut

Nu börjar det igen... att boka Jennicas resa. Jag sms till hennes pappa om det var ok för honom att boka den flyg, och skrev att det blev dyrare nu. Och fick svar om har kollat flyg på Bromma. Jag frågade redan den timme ledigt och nu kommer han vilja förändra. Jag vet inte om orkar mer såhär...han är helt sjuk och orkar inte mer att dansa på hans visa. Varför måste han göra så mot mig. Jag måste bara vara stark nu. Om det allt skulle vara över för alltid. Igår kollade en film och började gråta så mycket. Sen tog beslut och raderade igen Tinder och gick ur i en FB gruppen, dejtinggruppen. Jag känner att det går inte vidare att kunna träffa någon på nätet. Jag låter det vara nu. Måste ta en paus just nu från allt. Det är för mycket som händer. Nu måste hitta på att göra någonting med J när hon är hemma. Jag kan inte göra så mycket, det finns så mycket som vill göra med henne, men allt kostar för mycket. Idag bokade biljetterna till J, hon kommer vara borta nu en hel månad. Det känns lättnad just nu att har bokad och det går inte ändra inget mer. Jag får lite egen tid, men känner mig så ensamt just nu. Vad ska jag göra under den månad, inget att göra, ingen att vara med. Jag har inga vänner här att umgås. Jag är ensam...hatar det ord mer och mer. Men vet att det blir bättre med tiden snart. Snart kommer jag träffa någon att bli kär i. Jag funderade att åka bort en dag när är helt ledig. Kanske ska åka till Malmö. Men tror inte att kommer stanna över natten där. Vi ska får se men vill inte bara vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0