Pride

Nu är det Pride på stan men jag ska jobba. Det är mycket jobb imorgon då, fullt hus som vanligt. Imorgon har vi även personalmöte och middag, vet inte om ska följa med eller inte efter mötet. J är hemma ensamma. Idag kommer hennes pappa hit vid kl 9-10, vet inte hur länge tänker han ha henne, hoppas att hela dagen och även på kvällen. Då får jag lite egen tid hemma, hoppas jag. Nästa vecka ser ut att är helt ledig,men hoppas att kan jobba någon dag. Min ny garn har kommit, ska börja sticka strumpor då, och har boken att läsa. Hemma efter jobbet, var ute och försökte ta en löprunda, det blev ca 5 -6 km men med pauser. Jag kände inte så mycket ork. Det var mycket på jobbet, imorgon blir det mer. Sen är det personalmöte och sen middag på hotell. Nu väntar när J kommer hem, klockan är halv åtta och hon är med pappa fortfarande ute. Det kändes bra att får vara lite stund bara själv, utan henne. Imorse städade hon sitt rum, hon var så duktig att hon fick veckopeng nu 22 kronor, hon har bäddat sängen i några dagar och en dag slängde även sopar. Hon börjar se att hon måste göra hemma något att får sin veckopengar nu. Jag vill försvinna nu snart på HP, han skriver inte till mig, men har sett ofta honom online. Han skriver säkert med någon annan samtidigt. Nu tänkte vänta tills måndag, om han inte skriver inget då kommer pausa min medlemskap där. Jag vill inte träffa någon ny just nu eller honom. Han skulle mer visa intresse att han är intresserad av mig. Men det gör han inte. Jag låter det allt vara nu när kommer pausa. Jag vill träffa någon men det är svår att nätdejta igen. Nu vill träffa någon utanför nätet. Jag springer inte mer efter någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0