Solig söndag

Nu är det sol ute. Jag jobbade idag och det gick bra, försökte fixa det lite extra på jobbet. Imorgon hoppas att är ledig. Idag efter jobbet träffade denna kille. Han har redan i en hel vecka försökt att träffa mig och han ville ha bara sex. Men har förklarat att jag är inte intresserad . Nu tänkte att kan bara träffas kanske och träffade honom efter jobbet. Han är inte min smak, han är för ung, jag kan inte ha sex med någon när min själ säger direkt " nej". Jag var ärlig med honom och sa hur det är. Han förstod men såg att han blev besviken, sa sen om vill träffas att ska höra av sig. Men det kommer jag inte göra. Han hade röd bil....jag hade en tanke i några veckor, att röd bil, det är någon med röd bil och nu fick träffa honom. Det finns någonting ibland när jag kan kännas sakerna eller ser tecken. Nu är det igen ruta ett att hitta någon men söker inte mer någon. Just nu har så mycket att tänka med x, hur ska vi göra med J, vilka datum hon ska åka, och komma tillbaka. Han vill att hon ska åka tidigare och nu vill att hon ska hem en vecka före. Han sa först vilka veckorna och nu ändrar han som vanligt. Jag kommer inte gå mer i hans visa. Han måste fatta nu att det går inte att gå över min kropp så lätt. Jag har blivit hårdare med tiden nu. Snart kommer J åka till honom och kommer vara utan henne minst tre veckor, vad sjutton ska hitta på. Inte att sitta hem hela tiden, då måste får gå ut. Men jobbar mycket då, men har inte så bråttom att komma hem när J inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0