Städsöndag

Idag måste städa hemma nu. Igår städade J sin rum, då blir det lättare för mig. Hon ska till sin kompis idag men vet inte än vilken tid, om de ska vara här eller hos Anna. Hon ville gå till henne. Efter kl 12 ska skicka henne. Då får liten egen tid. Nu har jag gjort det igen...raderade min tinder konto. Det finns ingen normal där som är intresserad av mig. Jag ger upp nätdejting nu allvar. Det är störande för mig att det händer absolut inget. Idag såg D dela en inlägg, någon tävling resa, och han hade kommenterat där att vill åka dit med sin flickvän. Jag kommenterade i hans sida- håller tummarna till Er,och han gillade det. Jag kan vara försiktig nu, visar att kan fortfarande vara hans vän, och har börjat släppa honom sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0