Tiden går...

Tiden bara går iväg. Nu är det sommar och J har sommarlov. Jag planerade om det blir fint att åka till Öland, men det blir inte så varmt nu. Sen kommer hon åka till sin pappa, då blir det riktig sommar här. Det känns att det går inte bättre med tiden att hålla i tidsramar med hennes pappa. Han fortsätter att köra över mig, att igen ändra tiderna. Jag vet inte mer hur han tänker, det går inte att planera inget mer med honom. Jag kommer fråga imorgon den dagen om kan börja senare när J ska åka till pappa, då kan han boka biljett. Och jag tänker inte godkänna det att hon ska åka hem en vecka tidigare. Jag läste hans meddelande och han skrev att de veckorna passar för honom. Jag är inte mer så snäll med honom. Jag är ledig idag och tänkte gå till stan men känner mig så seg och trött, har bokad även tvättstuga nu. Idag ska försöka att vara med J mycket nu. Att hon ska inte sitta hela dagen bakom paddan. Samt måste jag städa hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0