Tröttaste dagen

Idag har jag varit riktigt trött, vill bara sova. Men måste fixa maten, det blir pizza. Det ska jag göra själv. Sen ska vi ha lite mys hemma med J. Efter fritids träffade henne och handlade tillsammans. Hon ska vara hemma nu i två dagar. Kanske på måndag ska åka med henne till Ikea, hon skulle behöva fräscha upp sitt rum. Jag känner själv att vill åka iväg lite. Vet inte om vi ska åka eller inte, kanske är trött efter helgen på jobbet. Jag är tillbaka på Tinder, men skriver inte med någon, om hittar någon svensk kille, som är trevlig så kan skriva. Men just nu skriver bara utländska . De vill inte träffa mer. Jag vill träffa någon redan nu men det är för svårt just nu. Snart kommer jag vara utan J, men vad ska jag göra då. Inget att göra. Då skulle ha tid att dejta någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0