14,mars

Jag sitter bakom dator och försöker ta det lugnt. J har en klasskamrat på besök. Jag vet inte när hon ska gå hem, jag låter de vara själva. Igår fick skriva med D och just nu ser det ut att vi kommer att träffas på fredag kvällen, och han ska komma hit. Jag hoppas bara att han kommer inte nu att inställa det. Jag tänkte inte mer skriva honom, låter bara vara som det är. Jag tänker så mycket på honom. Igår skrev att jag ser fram emot att kunna ses redan denna veckan, sen han svarade och skrev att helgen ska han till syrran och efter jobbet han tränar. Men att kan ses på fredag kvällen. Det är bestämt nu att vi kommer att ses, men är rädd att han kommer kanske skriva på fredag och skriva att tyvärr kan inte komma eller något sånt. Men tänker positivt, vi kommer att ses. Det känns just nu så jobbigt med allt. Idag skickade sms till x och frågade om J ska till honom under påsk, han frågade nu när hon har påsklov och när hade jag tänkt lämna henne. Jag hoppas att kan vara utan henne hela veckan nu. Hoppas det. Jag känner att behöver vara själv och kanske kan gå ut även här någon kväll. Jag klarade inte mer....jag sitter hela tiden på FB.Nu raderade bort appar i mobilen, det är för mycket. Jag mår dåligt att kolla runt där och samtidigt dela så mycket. Det gör även ont att kollar hela tiden honom, D där. Jag är rädd att börjar få lite mer känslorna med honom. Nej nu måste börja sluta att tänka så negativt, jag måste börja leva. Om allt skulle vara lättare bara. Det gör för ont just nu med allt. Jag ska försöka nu i några dagar inte logga in. Ingen som kan kontakta mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0