23.mars

Idag är jag hemma igen, inget sms, inget , inget. Men jobbar imorgon med min extrajobb nu, det blir första gången nu, och blir kul att prova det. Bara att inte stressa upp mig med detta. Det blir en resa och med buss och kommer hem sent. Igår berättade till J att hon kommer vara ensamma, och hon klarar det säkert. Jag kommer ringa henne säkert ofta när hon kommit hem. Nu måste gå genom alla de papper att det blir inget problem imorgon. Och ringa mina samtal nu att allt är som det måste vara nu. Efter kl 9 ska ringa. Nu har skickat in min första låneansökan och väntar att blir godkänd, hoppas det, men måste låna mer att kunna betala hyran. Jag vet inte, igår räknade ihop och det blev ca sjutusen som måste låna nu, vet inte hur. Det börjar blir jobbigt nu när har en till fel på bilen som måste fixa nästa månad nu. Jag får inte in så mycket lön nu. Hoppas att kan sälja mobilen nu, och hoppas att kan sälja till den andra killen som köper för tvåtusen. Igår fick problem igen med lösenord som inte funkade. Nu hoppas att får snart i mitt schema dagar att jobba, jag har bara den söndag och inget mer. Jag vet inte vad är det som händer. Det var en tjej som gick mammaledigt och hennes pass skulle delas till x personal likadant och nu det står inget mer, varför jobbar jag nu bara en dag denna vecka och nästa veckorna står inget. Det börjar kännas lite jobbigt nu att inte kunna jobba, och tänka hela tiden hur ska klara mig. Det är tufft och hoppas att det blir bättre snart, jag vet det blir bättre. Nu kollar oftare här jobb och söker allt vad kan bara. Nu ska duscha och även tvätta mina hår. Äntligen har jag gjort mina samtal och är beredd att jobba imorgon. Det blir spännande att jobba något annat nu imorgon. Även hörde att det blir i butiken tre olika demo, ah hur blir det där nu, blir roligt att se andra jobba också nu. Det blir en lång dag , åker redan vid kl 6 tiden och är hemma någon gång klockan 10 på kvällen. Men vet att det blir bra men tråkigt att D kan inte komma förbi nu imorgon. Men gör inget, vi ska ses nästa vecka när han ska hjälpa mig att byta däck. Det är mycket hjälp, igår han undrade även om denna slang, han bryr om mig, som vän såklart. Jag är vän med honom, och låter det vara just nu. Det är lite svårt när jag ser honom och tänker ibland på honom. Men är stark själv. Jag räknade ihop nu och det känns för svårt att få ihop allt pengar nu, vet inte vad kommer kosta J, väntar att han ska svara nu något, när kan boka biljetterna till henne. Jag skrev honom att det blir dyrare med dagarna nu men ser att han måste ha mycket pengar över att han kan inte säga datumen nu. Jag biter ihop med allt just nu. Jag är stark, han vet inte att jag blivit med åren starkare och mer bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0