26.mars

Jag jobbade idag,det känns bra att komma ut lite.Men vet inte när ska jobba nästa gång. Kanske blir inget nästa veckan,vet inte. Idag tänkte jag inte använda FB men det bara började igen,delade den och den och sen ändrade min profilbilden nu också. J var hemma hela dagen, hon somnade nu när jag kom hem. Hon ville att hennes kompis ska följa med men pratade med hennes mamma och hon tyckte att hon är för ung för så långa resan. Nu är J lite ledsen. Jag vet inte vilka datum det blir nu för att x håller på.Hans mamma ska komma hit,men vilken datum vet inte. Jag visste att han fortsätter fortfarande samma visa. Det betyder att inte jag heller kan planera någonting. Jag har ingen schema,och väntar att få några dagar att jobba. Om två veckor har en annan uppdrag, hoppas på det. Men tråkigt att det är i Öland. Jag hoppas att kan skicka iväg J nu under påsk. Det behövs att hon ska träffa pappa igen och jag behöver lite egen tid. Men har inte tänkt vad ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0