4.mars

Idag om två månader kommer jag fylla år, jag vill inte tänka på det, att bli 40...Det är mycket men känner inte alls så gammal. Jag firar inte mig, Idag träffade jag min ny vän, som är från Estland. Det känns så bra att hittade någon från samma land. Vi har ju åldersskillnad men för mig spelar det inte alls någon roll. Jag känner mig lite bättre nu när jag har snart läst boken, men måste jobba lite bättre på min självkänsla. Jag måste vara lite mer starkare, jag känner fortfarande att jag har några negativa mönster runt om mig, det känns jobbigt att rensa bort de. Nästa vecka börjar min utbildningen om medveten konsumtion. Det känns bra att har något annat att tänka och göra nu. Och jobbar bara en dag nästa vecka, men hoppas att får jobba mer än den dag. Samt hoppas jag att D hittar tid för mig att ses. Jag vill prata med honom igen , och öppna upp sig honom. Han vill själv att kan öppna sig. Det blir kanske bättre när har pratat med honom. Men är rädd för det samtidigt, vad kommer han säga när berättar honom vad jag har i hjärtat, kommer han ta avstånd för det, eller kommer han ge stöd. Jag vet inte men vet att kan lita på honom och han har redan gett stöd till mig. Han är min bästa vän just nu som kan alltid att lita på. Jag är så glad att träffade just honom. Snart blir det mello på tv, och tar bara lugnt ikväll. Jag måste börja planera snart om J ska till Stockholm nu under påsklov eller inte. Hoppas att hon ska dit, då kommer jag får lite egen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0