6.mars

Idag är jag ledig och är hemma. J vaknade själv imorse, men vaknade jag med. Det vet inte man om man får ett sms från jobbet. Men fick ingen. Nu började med min utbildningen och kollade första delen,men sen såg att det ä för mycket. Men är ju hela det i två veckor, då har inte för bråttom med detta. Men har börjat redan nu tänka mer och mer om detta. På onsdag kommer jag jobba, vet inte om ska jobba någon annan dag mer, hoppas det iallafall. Jag måste jobba att klara mig, jag är redan i minus och måste jobba att få inkomst. Jag hoppas att akassa betalar nu på torsdagen den vecka när jobbade inte. Kanske kommer även mamma skicka lite pengar. Men har nu redan två lån som måste betala tillbaka,plus inkasso som skickar snart brevet. Denna vecka tänkte även skicka meddelande till x och fråga om jag ska skicka J till honom eller inte. Och nu skickade även min sk fotograf meddelande att ska höra av mig om ska till jönköping eller inte. Att vi kan planera plåtning.Så att han vill fotografera mig, fattar inte att han själv frågade mig. Vi ska få se hur det går bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0