8.mars

Idag är det onsdag och jag jobbade idag, denna vecka ska jobba nu i tre dagar. Det känns bättre lite och såg min lönebesked och räknade lite mindre men behöver betala först mina sms lån. Samt blir det en liten extrajobb igen. Jag ska köpa en kastrull eller grytan. Och tänker köpa nu så miljövänligt som möjligt. Det kostar lite mer men är värd säkert. Hoppas att hittar en att köpa, men får ju betald för det. Igår skrev jag lite med D, och det känns nu mer och mer att han vill träffas igen. Han skrev om det igår tydligt. Det känns lite lättnad men har inga större drömmar med honom. Samt hoppas jag för ett annan jobb som jag sökte, det är en annan hotell. Nu blir det tvätta igen, mycket har jag kvar att tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0