Det gör ont det gör ont...

Igår skrev till D, om min uppdrag och ville ha lite råd vad är bästa för miljösynpunkten om man köper kastrull. Han skrev att han är uppdagen just nu men svarar senare. Jag svarade att det är lugnt att jag inte har för bråttom. Jag väntar väntar väntar, men han svarade inget tillbaka. Då väntade även idag men han svarar inte. Men såg idag att hade sista dagen att göra det uppdraget och köpte redan idag nu. Och på kvällen skrev bara att var tvungen köpa redan idag. Han varit borta i ca 4 timmar men såg nu att han var online. Och läste precis men fick inget svar direkt tillbaka. Jag tror inte att han skulle svara nu eller skriva tillbaka. Jag väntar inte att han ska svara, det börjar göra mer ont om jag bara väntar hans svar. Vad mer han ska svara tillbaka. Det är bättre att låta honom vara nu. Nästa vecka kommer vi ses, hoppas jag. Han skrev det till mig. Han är ärlig med mig,känner honom nu bättre. Men han har sina perioder kanske när han behöver att vara själv. Men det gör ont alltid när han svarar inte tillbaka, men får inte börja skriva för ofta nu. då ser han direkt att jag vill ses och har bråttom. Hela tiden kollar jag bara om han är online. Det måste jag sluta på en gång. Det blir värre om jag tänker på honom för mycket. Jag måste vara stark nu men vill så mycket träffa honom igen. Imorgon kommer jag jobba, nu jobbar i tre dagar, samma nästa veckan nu. Kanske lämnar bilen redan på måndag till servicen men vet inte vad det kostar. Extra utgift denna månad. Mamma skickade pengar. Det hjälper mig mycket. Just nu känner jag att vill gråta...jag vet inte varför men har för ont och har ingen att prata med om det. Jag är hela tiden på FB och bara söker bekräffelse, jag måste lämna kanske igen i några dagar att inte logga in där. Men kommer jag att klara det, det tror inte att klarar det nu. Nu loggade ut mig och ska försöka inte logga in nu i några dagar. Vi ska får se om klarar det...tårarna börjar komma sakta sakta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0