En solig lördag

Idag kom solen fram, det var lite kallt men skönt. Vi var i stan med J, hon köpte en ny tunn jacka för presentkort hon fick, och samt lim att göra sin slime och hon lyckades. Hon blev så glad. Innan åkte till stan skickade meddelande till D, om han har tid idag när är i stan, kolla min bils verktyg. Men svarade att han är nyvaken och inte än kommit i gång. Att vi kan ta det i veckan... han vill träffa mig nästa veckan. Men får inte ha för stora förhoppningar nu. Men behöver prata med honom att skulle bli lättare att får bara prata med honom. Han förstår, han lyssnar, han har en god hjärta. Imorgon ska försöka städa om hinner lite. J har träningen imorgon, jag ska köra henne och kanske även hennes klasskamraten. Ikväll blir det mello finalen på tv jag bakade morotskaka och dounats till J. Hon ska dekorera nu. Vi ska får se om hon kommer att lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0