Hemmadag

Idag fick ingen sms och bokade tvätt redan på morgonen , men missade en hel timme, men ska tvätta allt som kan och sen torkar jag hemma. Samt ska lämna in bilen, då är en sak gjort och hoppas att ska fixa den andra fel när skatt kommer. Igår bröt jag ihop helt, bara började gråta. Jag kan inte fortsätta mer såhär, jag måste sluta köpa sakerna som kan vara utan, tänker nu efteråt, skulle inte handlat så mycket i lördags då skulle kunnat betala några räkningar. Nu är minus 1500 och hoppas att få redan nästa onsdag pengar att betala direkt obetalade räkningar. Jag fick inte låna den sista sms lån och det var kanske bättre, en läxa. Men mår just nu så dåligt för allt. Jag vet inte hur länge jag orkar just nu när bara väntar att få jobba mer dagarna, nästa månad har bara två dagar. Jag hoppas att få mer dagar, men hörde igår att en annan tjej hade fått tjänst, då blir det mindre för mig, och är i back. Det är ingen som vet hur jag har det ekonomisk, jag pratar inte om det. Det är skit tufft. Just nu är så rädd och kommer bryta ihop när D ska komma och hjälpa mig att byta däck, jag är så rädd att träffa honom igen. Idag måste också hinna fixa denna kursdelen, jag har kollat lite men måste skriva där. Jag vet inte än när D kan komma och hjäpa byta däck, kanske kan han när han är ledig, redan imorgon eller på fredag. Vet inte om han kan komma helgen. Men har kommit överens att han ska hjälpa mig.Ikväll ska skriva honom och fråga hur ser det ut hos honom. Nu är det i 15 timmar jag inte varit på FB, JAG VILL INTE LOGGA IN, JAG VILL INTE SE ANDRAS INLÄGG, JAG ORKAR INTE MED DET. Nu ska kolla tvätten , måste hinna fixa de. kl 10 ska ringa till verkstaden, sen ska hämta paket på vägen också. Det blev ingen verkstad idag, gubben hade inte tid idag och fick tid på fredag kl13. Men vet inte om ska jobba eller är ledig. Jag hoppas att kan fixa bilen då på fredag. Ikväll tänkt skicka meddelande till D, hoppas att han kan komma och byta däck nu när är jag ledig. Men vet inte vad passar för honom. Just nu sitter jag färg i håret, starx ska skölja ut. Vet inte hur kommer jag se ut , det är nu chokladbrunt färg, jag fick tips från en FB gruppen länge sen och tänkte prova. Jag tror att jag har provat men inte samma, tints of nature. Städade lite här hemma också nu, och snart kommer J hem. Jag väntar ett samtal ett meil just nu som kan rädda min ekonomi. Om får annat jobb nu. Jag vill inte jobba kvar där när jag känner att är en dörrmatta. Jag har tappat allt gädje och motivation just nu att gå jobba mer där. Jag är så besviken just nu. Men hoppas det blir bättre snart. Det var en kille igår som igen skicka meddelande. Denna som bor i Kristianstad, jag sade honom att jag vill inte träffa honom , känner det är ingen ide. Han förstod och sa att han ska inte kontakta mig och raderar mitt nr. Någon månad senare han är igen tillbaka, på kik. Sa samma sak , han sa ok, men nu igår kom han på viber och började direkt att träffas, att han ska komma hit och vill ta fika. Men tackade nej, nu är så rädd att han kommer snart skicka ny meddelande eller fråga efter mig på jobbet. Jag vet inte om ska jobba helgen. Om han kan fatta vad jag säger. Jag kunde inte bli, och loggade in bara. Nu frågade i en grupp om min hårfärg om jag passar i den, själv känner just nu att det är för mörkt. Eller vet inte hur ska jag sminka mig att ska bli fin. Jag tänkte skicka redan nu meddelande till D, men såg att han var online snart för en timme sen, tror att han är ute och tränar. Kl åtta ska skriva honom. Han har säkert sett att jag inte varit så aktiv hela dagen nu. Det känns så himla jobbigt just nu att började gråta igen. Jag vet inte med känns att måste sälja bilen snart om det inte bli bättre, jag vet inte mer. Hur kommer jag ur i denna helvetet,,,jag vet inte mer vad ska göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0