Idag träffade jag min vän

Idag träffade min vän. Han kom hit, det gick bra. Han tyckte om maten, vi pratade lite och han ville kolla min denna utbildningen och kollade även detta tills det bara hände helt plötsligt. Båda ville det och det kändes bättre än förra gången. Jag släppte ut alla mina känslorna...jag kunde inte hålla tillbaka det. Och han tyckte om det. Ah kan inte släppa det blicken. Men var ju bara sex, efteråt jag pratade med honom om min denna jobbiga händelse och han sa att han är min vän och allt annat. Att kan lita på honom, samt att man kan inte lita på allt här. Vi är vänner. Samt pratade vi om nästa gång att ses, han ska hjälpa mig att byta däck. Inte nu i helgen men nästa vecka. Han ska till Gottkärr helgen. Han sa också att jag kan lita på honom, och han är ärlig med mig. Men måste vara försiktig med honom att inte få starkare känslorna nu. Nu kollade med honom bildäck och han ska hjälpa mig med detta. Han ska iväg nu i helgen men nästa vecka, nästa helg kan han. Jag vet att måste hålla mig lite avstånd med honom nu lite. Men känns så trygg med honom. Bara att måste vara stark själv. Problem med mobilen, kan inte öppna filen som chef skickade heller. Och inte använda internet utan wifi. Jag vet inte vad är fel nu. Måste kolla upp med lenova. Vet inte än om kan ikväll sälja mobilen eller inte. Ska kolla igen med iphone om kan öppna filen där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0