Jag kunde inte..,

Idag tänkte inte alls att skriva honom men nu kunde inte låta bli.

Han skulle skrivit nu senast idag om han inte skulle komma, jag är hela tiden orolig nu att han kommer skriva att han inte kan komma eller något sånt. Och nu skrev - hej hoppas du mår bra och har inte glömt bort att vi ska ses imorgon kväll. Och dumma jag som väntar som en galen att han ska svara något tillbaka. Jag vet inte hur jag tänkte nu med detta, varför skrev honom. Bara att påminna. Just nu vill inte alls att han ska svara något då är det klart att vi kommer att ses. Jag och mina dumma tankar som snurrar i huvudet bara. Bättre att stänga av helt mobilen kanske men det kan inte jag. Vi kommer att träffas imorgon, vi har redan bestämt och tror inte att han inte kommer för att vi har länge försökt att ses. Ingen ide att börja tänka såna dumma sakerna. Jag tänkte fråga honom om han vill/ kan komma en timme tidigare kanske men vet inte om ska fråga eller inte. Det är bättre att låter det vara som vi har bestämt nu. Vi träffas kl 19 som det passar för båda nu. Punkt. Slut. 
Och nu kom det... han skrev att förlåt att han hade dubbelbokad. Kram.. jag försöker får skriva med honom men han svarar inger tillbaka. Nu skrev även om vi kan bestämma något nästa vecka. .. inget svar heller..han läste  bara. Nu är jag igen nere till denna punkten, så besviken på honom just nu ..jag vill bara gråta just nu, jag känner att går sönder nu. Jag vet inte mer vad ska tänka...jag förstår inte varför han skrev inte tidigare om det då...jag förstår ingenting just nu inget inget inget. Jag vill bara gå hem och gråta mig ut...Han skrev förlåt att det var en annan vän som han skulle träffa imorgon, hade bestämt tidigare redan... svarade att det är lugnt bara. Jag vet inte vad mer ska skriva ..han svarade inte om vi kan ses nästa veckan. Nej, jag måste får ut det jag måste veta vad är det. Han svara senare han är Uppdagen just nu. Skrev vara att jag förstår, vi hörs senare och kram . Nu måste andas lugnt och lugna ner mig lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0