Jobbdag

Imorse fick sms om kan jobba och såklart gick till jobbet. Igår skickade meddelande till D, först fick meddelande att han har ledsen men han inte hinner byta däck, att kan gå till firma, det kostar ca 200-300kr. Jag blev så ledsen, för att har inte de pengarna. Jag svarade för honom hur jag har att min plånbok är tom men ska hitta pengar för de. Sen fick svaret att han kan hitta tid på söndag att hjälpa mig. Han förstod mig och vill göra allt vad han kan, så att på söndag han kan komma vid kl12 och hjälpa mig. Jag vet inte hur ska jag tacka honom, måste ju ge honom någonting, jag vet inte vad. Men har en sak som kan ge honom. Jag minns att fick en julklapp, en nessecär, det är mer som för män. Det kan jag ge honom och sen mina tvål kanske. Han bryr om mig, jag vet det. Men vill inte prata om det, hur jag har det. Samt är rädd att kommer bryta ihop igen, jag vet inte. Det finns någonting med honom, jag vet inte vad, jag känner med honom så trygg, när han kommer och kramar mig. Jag vet inte om det finns någonting som kan växa. Jag vill bara låta det vara, vara vän med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0