Ledig från jobbet

..igen. Ibland är det skönt att vara ledig men inte alltid. Det blir mindre inkomst nästa månad. Jag tänker inte på det för att tar en dag i taget. Men måste planera samtidigt. Nu har börjat att skriva mer i almanacka och ha lite extra koll. Idag blev det en jobbig dag. Jag loggade in på FB och samma visa har börjat, började la upp inlägg och dela det och det osv. Nu loggade ut igen men hela tiden går in igen. Nej, nu låter jag vara bara. Ikväll kom igen den känsla när blev för ledsen Allt började rasa och tårarna bara rinner just nu. Imorgon skulle hen blivit 9, jag kan inte släppa det. Just nu vill att ha någon att hålla om, bara att få krama någon. Att någon som ger mig lite mer kraft att släppa det. Jag vet inte om kommer träffa nästa veckan D eller inte, jag vill inte skriva honom själv. Kanske ska vänta att han ska skriva mig, men kommer säkert själv att skriva honom. Imorgon ska jobba, kanske kommer husfru säga eller fråga något nu, om att sökte jobbet. Men tror inte det. Jag låter det vara, att inte tänka för mycket på det. Imorgon får jag en inbjudan för distanskurs- medveten konsumtion. Jag anmälde det, kostar inget och tyckte att det är bra att gå detta kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0