Ledig igen

Inget jobb idag heller. Det är så tråkigt, att vara hemma bara. Jobbigt, utan pengar. Idag ska försöka fixa mobilen, jag fattar inte varför det funkar inte. Det måste funka. Och måste fixa timeplan också nu. Kanske ska till jobbet idag efter varit i butiken och fixat mobilen. Jag vet inte om kan sälja mobilen, det som hade högsta bud hoppade av när hade sagt att har ingen imei eller ingen kartong här. Nu skrev till annan och inte han heller svarat nu. En tjejkompis var intresserad av nu. Kanske kan sälja till henne, annars säljer vidare. För några dagar sen kom en kille skriva, jag hade skrivit och pratat med honom, vi skulle träffats men magkänsla säger nej och skrev honom att vi kommer inte att ses och skrev att hade träffat en gammal vän , så sa han ok att han ska radera mitt nr och kommer inte störa mig och nu är han tillbaka. Jag skriver med honom och ringde nu men sa att kan inte prata. Jag skrev honom om D, att har sex med honom. Men han försöker fortfarande. Nu vill inte svara mer honom. Idag skulle gått till jobbet att kunde fixa appen i nya mobilen men chefen är sjuk och frågade om kan komma imorgon istället. Men var i stan och gjorde en uppdrag, köpte ny dagkräm. Nästa månad får jag ca 500-600kr för de uppdrag jag har gjort nu. Jag jobbar inte så mycket nu, sökte jobb till Life butiken här, extrapersonal, hoppas att kan börja jobba där. Jag försöker fortfarande sälja mobilen, en kille har som kanske ska köpa den nu men inte hundra procent säkert att han kommer köpa den nu. Jag har ingen kartong, det är problem för många. Men hoppas att denna kille ska köpa. Vet inte, han inte svarat mer nu. Imorgon ska serva bilen. Hoppas att betalar inte nu tvåtusen. Imorse ringde och kollade flyg till J, det kommer kosta ca 1600kr nu, meddelade x och han sa att han kan betala den 25. Det är dyrare än jag tänkte, men säkert att det kostar x att ha assistent nu för henne. Nu måste räkna allt imorgon när har servat bilen, hur mycket måste jag låna denna månaden. Mobilen är just nu frågetecken men hoppas att kan sälja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0