Never give upp.

Jag trodde inte att det kommer hända men idag känns att det blir bättre nu. X har börjat prata med J att hon kan flyga, och det känns lättnad. Det skulle vara billigare att hon börjar flyga nu. Idag pratade de om pappa sa att han ska kolla på sin schema. Jag hoppas att det blir nu att hon kan börja flyga. Redan kollade jag biljettpriser men det stod med vuxenpris. De barnbiljetter var billigare just under påsk. Det betyder mer tid för mig själv. Idag köpte ja ny mobil, jag kunde inte vänta tills jag har sålt den gamla. Det blev en Lenova, tänkte köpa det billigare Samsung men säljare sa de nackdelar och rekommenderade denna Lenova eller nyare mobiler. Men tycket att Lenova är lika bra som Samsung och är nöjd med denna redan. Har fixat redan smskort och använder ny mobilen. Men kan inte la upp timeplan appen. Det server funkar inte. Jag vet inte varför, kanske måste vara inloggad på scandic att kunna använda det. Jag måste kolla upp det nu. Kanske ska till jobbet på måndag, vet inte. Måste hämta mobilladdare också. Men kommer D på besök ju på måndag. Jag tänkte nu att skriver kanske bara en timme innan han ska till sjukgymnast och frågar om han behöver adressen. Ingen ide att börja skriva ah hoppas att du kan komma eller något sånt. Han kan inte komma säga - nej- igen eller hitta någon ursäkt. Jag låter vara honom, han skulle till sin syrran nu helgen, kanske har han åkt redan nu. Igen sitter jag inne på FB hela tiden.Jag försöker att inte logga in eller dela något men idag redan två nya inlägg. Eller var det redan tre. Nu måste det bli stopp, ska försöka inte logga in. Jag har inte laddat ner appen i nya mobilen än och ska undvika det tills måndag kanske. Vi ska får se hur det går. Nu har J-s kompis på besök. Det är jobbig för mig lite men försöker att inte visa ut det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0