Nu måste sluta så negativt ...

Ja det är sant. Sista dagarna har varit ganska nere och just att tänker för mycket på D. Jag skriver men han svarar inte och jag skriver men idag ändrades det. Vi skrev på FB och sen skrev han om vill ringa istället. Då ringde honom och pratade lite. Han sa till sist att vill träffa mig snarast igen och nu tror att det blir en träff nästa vecka.

Jag blev överraskad att han sa det själv... det känns bättre just nu. Men är bara vän med honom , inget mer. Nu kan andas lite lugnare nu när hörde hans röst att säga det. 
Inga planer för helgen, vet inte vad ska göra . Kanske tar J till stan, hon kan köpa några nya kläderna kanske om hon vill. Vet inte än. Jag vill inte sitta hemma hela helgen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0