Solig måndag

Imorse fick sms om kunde jobba,och jobbade.Idag skulle städat och tvättat,men det blev inget. Det var varmt ute,men blåste när jag kom hem. Nu håller tummarna att jag får det sista lånet, det är det sista som behöver. Jag är helt slut med x,hur länge håller han på. Det vet inte jag. Jag vet inte hur och när kan skicka J till honom. Det blir nu halva vägen eller dyr flyg.Jag vet inte ,kanske han vill inte ha henne där inte alls nu. Det känns så. Jag började tänka igen att kanske ska jag söka kontaktamiljen till henne. Det skulle vara bra för henne kanske.Imorgon ska ringa och fråga hur det går till. Idag försöker jag undvika FB, kollade sista gången nu för några timmar sen,ska försöka att vara utan nu. Jag känner att det är jobbig för mig själv att kolla runt och dela hela tiden de inlägg som jag gör. Kanske kan hålla mig borta nu i några dagar. Imorgon ska städa och fixa hemma och måste lämna bilen också nu till verkstaden, handla måste jag hinna med imorgon. Jag tror att kommer inte skriva/ fråga D nu ibörjan av veckan,kanske ska fråga nu på onsdag. Kanske kan han redan på torsdag eller på fredag om han jobbar inte. Jag vet inte. Jag tror inte att han kommer under helgen,men men det vet man inte.Jag vet inte själv om jag kommer jobba mer eller inte denna veckan. Nu har städat lite hemma , klarade inte städa Jennicas sida. Det är så stökig, vill att hon ska ta den delen själv. Nu vill se när ser hon och förstår att jag städar inte hennes del. Just nu fick gråtattack igen, det är så jobbig. Jag ansökte lån för 2500kr nu och väntar svaret. Jag vet inte om orkar att vänta nu x svar, varför måste han fortsätta att göra så. Jag vill bara vara lycklig men kan inte, saknaden kommer igen, och det börjar närma sig att kommer fylla år och som vanligt alldeles ensam. Det gör så ont. Och känner att det börjar komma de känslorna med honom, det känns bara så konstig. Men är stark och låter inte gå så långt. Vi är vänner, inget mer. Jag är glad att träffade honom igen, och vänskap , det räcker för mig. Det behövs alltid, att kunna prata så öppet med någon. Jag tänker ibland, sist han var här och frågade mig varför jag skilde mig, och berättade hur det var, att x behövde bara sina papper....han ville veta och det var en bra tecken att han hade intressen för det.Den vecka han ska hjälpa mig att byta däck men det är allt. På onsdag ska höra av sig när han har tid. Jag vet inget mer om mitt jobb. Det finns inget mer schema nu, imorgon tror inte att få sms. Jag sa till chefen att ska åka med bilen till verkstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0