Söndags eftermiddag

Nu har hämtat J tillbaka hem. Jag var ute och löptränade när hon hade gymnastiken och det känns så bra när var ute i friska luften. Imorgon kommer J stanna hemma, jag har inte berättat henne att D kommer hit. För att det är inte säker än, kan hända att ska jobba imorgon. Men tror inte att jobbar. Det börjar kännas lite bättre lite. Igår köpte ny mobilen,det blev en Lenova. Lika bra som iphone och samsung och det var bättre än denna samsung jag hade tänkt att köpa. Och har bud på iphone upp 2500kr, så att kommer få tusen krona tjäna. och fick veta att mamma skickade också nu lite pengar igår, när skrev min krissituationen. Nu kommer inte behöva låna för mycket smslån och det känns lite bättre just nu. Måste bara räkna nu hela tiden. Och kan hända att J kommer flygga till Stockholm, hon berättade till pappa att hon vill själv att flyga. Igår hörde att pappa ska kolla upp datumet när han är hemma. Men skickar ingen meddelande till mig om det. Imorgon ska ringa och fråga hur det funkar när barnet åker ensam. Det kommer underlätta mycket mig om det blir bra att hon börjar flyga själv nu. Jag får äntligen lite avlastning av henne, det behöver jag. Nu fick jag veta att han hade skickat meddelande igår, men har inte fått det för att bytte mobilen. Jag skickade själv nu till honom men vet inte om han har fått det. Jag tänker nu skicka J för en vecka till honom och det ska vara helgen att få vara själv och kanske kan gå ut även. Jag försöker undvika fb men kan inte, fortfarande aktiv och kollar in och ut och redan ca tre inlägg. Det måste vara stopp nu. Samt såg att D fått två till tjejvänner på FB. Det känns att han jagar tjejerna så aktivt nu. Att söker ny tjejen , jag vet inte. Det får jag veta imorgon om han är samma D som var för en månad sen jag träffade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0