Söndags lugnet

Idag vill ta det lugnt, igår städade redan och kan ta det lugnare idag. Men kan inte sitta hela dagen på soffan heller. Det började kännas igen att blir för aktiv på FB. Igår lade upp ca 5-6 inlägg och redan i morse har lagt upp två inlägg. Jag måste hålla mig borta därifrån. Det börjar störa lite mitt liv att hela tiden är online och kollar runt. Jag måste ta avstånd lite nu igen. Nästa vecka börjar min 10 veckors utbildning, jag kollade lite deras hemsida och det finns även att skriva egna texter. Det är dåligt att skriva men är positiv och vet att klarar det. Samt kommer kanske , jag hoppas att träffa D, om han har tid. Just nu känner att vill inte igen skriva honom och fråga om han har tid att ses någon gång. Han är min vän och finns även för honom. Nu är det kvällen och jag börjar igen må så dåligt...hela dagen varit hela tiden på FB, jag vet inte men det stör mig att måste kolla hela tiden där. Jag loggar in och ut hela tiden nu. Det stör mig och känner inte bra för det, samt att är själv så aktiv och gör för ofta inlägg. Jag måste stoppa det bara. Jag vet inte än när, vilken dag/kväll kommer jag träffa honom att få öppna upp sig. Jag vill inte än att skriva honom nu igen. Det vill inte jag. Men vet att kommer säkert skriva snart om några dagar. Jag får inte själv vara så på nu, måste hålla lite avstånd och han kan ta nästa steg. Nu måste gå duscha, sen vet inte vad ska göra. Kolla något film kanske på tv eller viaplay. Imorgon är ledig, men de kan skicka sms kanske, måste vara beredd. Och min distansutbildning börjar imorgon med. I 10 veckor kommer vara lite mer uppdagen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0