1.maj

Just nu gråter jag...jag är bara så ledsen för allt.Om man skulle ha någon just nu bredvid, någon som kan lyssna mig, någon som ser mig. Är det allt för att kommer fylla år om några dagar och alla känslorna bara kommer ut just nu. Jag började städa hemma, tvättade vardagsrums fönstren, tar bara en dag ett rum. J städa sitt rum och flyttade möblerna och är bara själv. Jag är så förbannad för mig själv att mår så dåligt, kollade min konto och har nu bara max hundra kronor kvar att leva, att köpa mat. Det är allt. Jag tror inte att får detta smslån. Jag vill bara att det allt ska vara över, att inte tänka för det, om man skulle inte vara ensam med detta. Jag stängde av mobilen nu, hela tiden på FB igen...Jag vill inte läsa andras inlägg och vill inte prata eller skriva med någon heller, jag känner att behöver vara själv nu...nu ska försöka vara borta igen i några dagar. Men vet inte om klarar det. Jag önskar att ha någon just nu när jag behöver någon...jag vill inte vara ensamma....det gör just nu bara så ont i hela mig. Nu måste fixa maten för idag snart, J var hungrig och ville göra chokladbollar,hjälpte henne att smälta smör. Jag känner mig just nu bara så sönder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0