26.maj

Snart är maj månad slut och sen börjar juni. Idag jobbade igen efter 4 dagar ledigheten, imorgon ska vara ledig men på söndag ska jobba igen. Nästa vecka ska göra demo här i Karlskrona och det känns så bra. Jag mår jättedåligt just nu för att vet inte hur ska klara allt nu de närmaste månader, imorgon ska fixa cykel och ska sälja den.Jag måste få in pengar, har inget kvar. Nu ansökte ett lån, men tror inte att får det heller. I veckan ansökte även ett kreditkort och såg att jag har 20 % risk att under ett år kommer får problem med ekonomi. Det känns inte alls bra just nu. Jag måste ta det lugnt just nu. Om det allt skulle vara bara över. Nu tänker för mycket på detta kille just nu, jag vet inte varför. Bar får en känsla att det kan börja växa någonting mellan oss. Men vet inte ju nästan inget, vi har inte träffats. Jag väntar att han ska säga det att vi kanske kan träffas. Det är bättre att inte vänta för länge heller. Just nu vet inte om vill träffa denna kille. Han läste min meddelade redan igår, men svarade inget tillbaka. Bar kollade runt, kollade hans profilen, han lagt en ny bild upp, om man ser bilden då tycker inte om honom alls nu. Och funderar mer och mer, varför är han online och skriver inte till mig, nånting stämmer inte. Men låter det vara. Jag skriver inte honom själv nu. Han vill då kan skriva. Idag fick inget svar om kan få lån eller inte. Men såg på konto att få sjuhundra kronor på måndag, bostadsbidrag. Det blir igen 3400 kronor nu efter juli. Imorgon ska till stan med J, hon ville ha lim. Det kan vi köpa imorgon, och imorgon ska ta mobilen, hennes mobilen och ipad, och inte använda hela dagen nu de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0