Dag 11

Idag är jag ledig men har en hel del att fixa hemma. Nu har ätit frukost och även tvättade mina hår, nu ska kolla i datorn och ska göra min sista delen den webkurs att får bättre självkänsla. Igår blev jag så besviken på honom, hur han skrev mig tillbaka. Det där var inte samma D som jag känner, det var någon annan D, nu fick veta hur han kan vara när han är arg. Just nu vill inte alls att se honom, ja vill bara blunda mina ögonen. Kanske kommer snart hennes ny flickvän se honom hur kan han vara när han är arg och förbannad. Och sen är han igen i samma ruta, nr ett...Det är bättre att kommer ta bort allt kontakt med honom. Nu ska jobba helgen, det känns bra att då tänker inte mer på honom. Nu är han helt borta från mitt liv. Efter klockan två kan hämta bilen och sen tänkte ska åka och handla mat hem nu, att måste inte handla när ska jobba. Men måste räkna hela tiden nu pengar. Nu vill betala snart hyra, sen ska se hur ska betala mina räkningar. En del kommer inte betala jag igen. Jag fortsätter med mina trasorna , nu har fyra redan stickat, jag tänkte kanske ska försöka sälja redan nu några om det finns intresse. Vet inte än det. Idag blir det solig och kanske ska sola lite på balkongen lite.Jag blir inte direkt brun nu. Men lite färg kanske ska få. Nu är det kvällen och sitter bakom datorn. Idag hann fixa nästan allt, måste fixa samtalen imorgon. Jag fick inte komma i kontakt med säljare eller kontaktperson i butiken, men imorgon kommer jag ringa igen men tidigare. Idag hämtade bilen, och låt kubben visa detta startmotorn,jag skulle betala men han sa, att kolla och kör först om det funkar och sen ska betala. Konstigt att han ville inte ha betald nu idag, jag vet inte, kanske kommer jag försvinna nu ju. Sen har jag solat lite på balkongen och handlade mat hem, nu kan det räcka över helgen, hoppas jag. Då blir det tre dagar på jobbet, och det är varmt ute, så att kommer ha kanske kjolen nu på mig när ska vara ute, ska visa mina fina långa ben då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0