Dag 12

Nu är det fredag och de två veckor börjar bli slut och jag har börjat att må bättre. Jag mådde för två veckor sen så dåligt, gråt mycket och hade så många tankarna, hade ont i hjärtat att måste släppa en vän som betydde mycket för mig men sista meddelande som han skrev mig var gränsen just nu för mig. Han är inte samma person som jag kände, nu såg hur han kan vara när han är förbannad. Hur elak kunde han vara nu. Jag trodde att han var det trevligaste och snällaste person men hade så fel. Nu är det lättare att skita i honom för alltid, jag vet inte om har själv någon lust att vara vän med honom. Men låter honom vara bara på FB. Nu är det riktigt sommar här, solade igen lite på balkongen men inte så mycket nu på en gång. Och det känns att får lite mer färg nu. Samtidigt smörjer mig in ordentligt nu också. Nu är jag igen tillbaka på HP, kan inte lämna där nu att jaga någon ny. Jag måste stoppa det själv att jaga någon ny kille. Det är bättre att vara ensam just nu, måste få lite bättre självkänsla. Det har jag börjat att få. Idag hämtade en till boken att läsa, om att leva ett bättre liv nu. Det började ganska givande redan i början av boken, och vet att det kommer bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0