Dag 13

Det är lördag och ska snart till jobbet. Idag ska ha korta byxorna, att få lite solbränna på benen. Och bryr inte om män som går förbi eller kör förbi. Nu tänker jag såhär, att nu går min egen vägen och låter ingen komma nära mig så lätt. Det måste vara slut nu. Nu är nästa problem, har börjat skriva igen till killarna på HP, och skriver med en kille, nu ville han prata via Fb eller ringa. Svarade att han kan kolla upp mig om han hittar mig. Då ser även D kanske att har redan gått vidare. Han är inget mer för mig. Nu är det kvällen. Det kille, jag kan inte ha mer kontakt med honom, skrev honom men han svarade att han inte hittar mig, att ska söka honom. Han är inte för mig, jag ska inte lösa min tid, nu skrev han att jag svarar inte. Det gör inte jag. Det är stopp, han är utländsk, det vill inte jag. Jag behöver inte mer utländska att träffa. Idag kom hem efter jobbet och har tagit min första dopp i havet. Det var kallt men skönt att få lite kallare känsla. Sen åt vi pizza idag, J har kvar lite, kanske äter imorgon de. Nu lånade en bok på biblan och började läsa redan igår, mycket bra bok- lära leva eller vad heter det nu. Jag behöver kick med livet. Det hjälper att läsa de böckerna. Imorgon ska jobba,det blir mycket jobb nu i morgon. Sen är jag ledig igen många dagar nästa vecka. På onsdag ska till Växjö, jobbar där, och efter det blir det fotografering, hoppas jag. Jag ska träffa en vän som bor i Värnamo, han vill själv att fota mig och har inte något emot det. Men kan bli regn nu på kvällen. Men kan förändars, och inte komma för mycket regn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0